کسب قطره ای ارز دیجیتال

بهترین راه های کسب درامد اینترنتی

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
این سایت توسط ما به صورت کامل تست شده و برداشت از آن با موفقیت انجام گردیده است. به جرات می توان گفت این سایت بهترین سایت کسب درآمد ارزهای دیجیتال می باشد و با روزی 300 کلیک دراین سایت می توان 4000 ساتوشی (معادل 4800 تومان در تاریخ 98/03/28) در روز بدست آورید. ویژگی خوب این سایت این است که هر چه بیشتر در این سایت فعالیت کنید می توانید مقدار ساتوشی بیشتری  بدست آورید. برای محاسبه قیمت انواع ارزهای دیجیتال به دلار و ریال به ماشین حساب بیت کوین مراجعه کنید. شاید میزان دریافتی شما در ابتدا کم باشد اما با کار کردن در چندین سایت می توان 15000 ساتوشی در روز بدست آورد که با دعوت دوستان و تبلیغات در شبکه های مجازی و گرفتن زیرمجموعه می توان درآمدهای بسیار بالایی از این قبیل سایت ها کسب نمود. 
کوین پات یک میکروالت یا کیف پول موقت است که برای نگهداری ارزهای دیجیتالی از آن استفاده می شود. این سایت دارای هفت سایت زیر مجموعه متصل می باشد که با کسب درآمد در هر کدام از این سایت ها , درآمد کسب شده به این سایت منتقل می شود. و پس از رسیدن به حدنصاب , قابل برداشت و انتقال به کیف پول اصلی شما خواهد بود. این سایت از ارزهای زیر پشتیبانی می کند.

BITCOIN CORE (همان بیت کوین)

BITCOIN CASH

DOGECOIN

LITECOIN

DASH

شما در این سایت امکان تبدیل رایگان ارزهای ذکر شده در بالا را به راحتی و رایگان تنها با چند کلیک خواهید داشت . حتی می توانید ارزهای بدست آورده در سایت های دیگر را نیز به این سایت منتقل کرده و به هم تبدیل و سپس به کیف پول خود منتقل نمایید. برای مثال شما می توانید ارزهایی به غیر از بیت کوین را به این سایت منتقل کرده و همه را به بیت کوین تبدیل و به کیف پول اصلی خود منتقل نمایید. در واقع مستقیما هر کدام از این ارزها می توانند به حساب اصلی شما واریز شوند ولی در اینصورت مدت زیادی طول خواهد کشید که موجودی تان به سقف برداشت مورد نظر برسد. اما با وجود یک واسطه مثل کوین پات این کار آسان خواهد شد، زیرا دریافتی شما از هر کدام از سایتها مستقیما به آن واریز می شوند و با جمع آنها زودتر به سقف برداشت می رسید. 

 

همان طور که در تصویر بالا مشاهده کردید، در حال حاضر 7 سایت کسب ارزهای دیجیتال با سایت کوین پات کار می کنند. این سایت ها عبارتند از:
 
Bonus Bicoin Bit Fun - Moon Bitcoin - Moon Litecoin - Moon Dogecoin - Moon Dash - Moon Cash

در این بین، سایت های Bonus Bitcoin ، Bit Fun 
، Moon Bitcoin  ارز دیجیتال بیت کوین (Bitcoin) به شما پرداخت می کنند. سایت Moon Litecoin ارز دیجیتال دیگری به نام لایت کوین (Litecoin) ، سایت Moon Dogecoin از ارز دیجیتال دوژکوین (Dogecoin) ، سایت Moon Dash از ارز دیجیتال دش (Dash) و در نهایت سایت Moon Cash از ارز بیت کوین کش (Bitcoin Cash) برای پرداخت استفاده می کنتد.

روند کلی کار به این شکل است که برای کار با سایت کوین پات و سایت های وابسته به آن و کسب درآمد و جمع آوری ارزهای دیجیتال، باید به ترتیب در هر یک از سایتهای فوق، ثبت نام کنید. این سایت های هفت گانه به ازای هر بار کلیک بر روی Claim ، مقداری از ارز مورد استفاده خود را به حساب کوین پات شما به صورت لحظه ای و آنی واریز می کنند و شما در نهایت می توانید ارزهای دیجیتال خود را بعد از رسیدن به مینیمم برداشت در سایت  کوین پات، از سایت کوین پات به والت یا کیف پول اصلی خود که مشابه حساب بانکی برای ارزهای دیجیتال به حساب می آید (مانند کیف پول بلاکچین یا کیف پول btc.com) منتقل کنید.


 

آموزش ساخت حساب کاربری و شروع کسب درآمد از این سایت :

ابتدا شما باید در سایت Coinpot ثبت نام نمایید. برای ثبت نام در این سایت شما نیاز به یک ایمیل خواهید داشت اگر ایمیل ندارید ابتدا یک اکانت ایمیل برای خود ایجاد نمایید . پیشنهاد ما استفاده از سرویس ایمیل ساز Gmail سایت گوگل می باشد که برای استفاده از خدمات Google Play نیز در گوشی های اندروید نیز مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که , ایمیلی را که برای ثبت نام در این سایت وارد می کنید باید برای ثبت نام در تمام زیرمجموعه های این سایت نیز از همان ایمیل استفاده نمایید.

برای ثبت نام در این سایت ابتدا از این لینک وارد سایت شده و بر روی Register کلیک نمایید . سپس در قسمت Email Address , آدرس ایمیل و در قسمت Password , رمز عبور 8 رقمی برای ورود به سایت را وارد نمایید. در قسمت Confirm password دوباره رمز عبور خود را برای تایید وارد کنید.

تیک گزینه Iam not a robot را بزنید و در صورت نیاز تست انسان شناسی را تکمیل نمایید. در انتها تیک موافقتنامه (Please tick to confirm that you accept our terms of service) را فعال و برروی Register کلیک کنید.

در تصویر زیر مراحل بالا نمایش داده شده است :

توجه داشته باشید که ایمیل و رمز عبور خود را در یک جای امن نگهداری کنید چون برای ورود به پنل کاربری باید از ایمیل و رمز عبور استفاده شود .

 

اگر همه ی کار ها را درست انجام داده باشید یک پیام حاوی لینک فعال سازی برای ایمیل شما ارسال می شود . پس وارد ایمیل خود شده و ایمیل ارسال شده از سایت را باز کرده و برروی لینک فعال سازی مطابق با تصویر زیر کلیک نمایید.

برای ورود حساب کاربری خود در سایت Coinpot برروی Sign in کلیک کرده و آدرس ایمیل و پسورد خود را وارد کنید . سپس تیک گزینه Iam not a robot (من رباط نیستم) را زده در صورتت لزوم تست انسان شناسی را کامل و برروی Sign in کلیک نمایید.

 حال باید وارد سایت های زیرمجوعه Coinpot شده و ثبت نام نمایید. با کلیک برروی بنرهای زیر می توانید وارد سایت های زیر مجموعه شوید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
این کار را می توانید با راست کلیک برروی لینک سایت ها در بالا و انتخاب گزینه Open Link in New Tab انجام دهید. خوب برروی تب سایت bonusbitcoin کلیک کنید تا سایت bonusbitcoin نمایش داده شود.
کسب درآمد از سایت bonusbitcoin :

نحوه کسب درآمد از این سایت به این صورت می باشد که در هر 15 دقیقه شما می توانید یکبار برروی دکمه Claim Now کلیک کرده و مقداری بیت کوین رایگان دریافت نمایید. میزان این بیت کوین 1 تا 15 سوتاشی می باشد. هر سوتاشی 0.00000001 بیت کوین می باشد. شما می توانید با انتخاب گزینه Change your claim settings و زدن تیک Always receive the average claim amount به صورت میانگین در هر بار کلیک 8 سوتاشی دریافت نمایید. پیشنهاد می کنیم که این کار رو انجام بدهید.
برای دریافت سوتاشی در قسمت Advertise here تیک گزینه من رباط نیستم را بزنید و تست انسان شناسی را تکمیل کنید و سپس برروی Claim Now کلیک کنید. در تصویر زیر شیوه کار توضیح داده شده است.
توجه داشته باشید که با فرستادن لینک ارجاع خود برای دوستان و یا قرار دادن آن در وبسایت یا سایر شبکه های مجازی می توانید به اندازه ی 50 درصد کارکرد هر زیرمجموعه سود بیشتری ببرید بدون اینکه هیج مبلغی از زیرمجموعه های شما کسر بشود. برای دیدن لینک ارجاع خود برروی Refer کلیک کنید تا جزئیات آن برای شما نمایش داده شود . لینک جلوی عبارت Your referral link is: , لینک ارجاع شماست و هر کس از طریق این لینک وارد این سایت شده و ثبت نام کند به عنوان زیرمجموعه شما محسوب می گردد. مراحل کار در تصویر زیر نمایش داده شده است.
کسب درآمد از سایت bitfun :

نحوه کسب درآمد از سایت bitfun به این صورت می باشد که شما هر 5 دقیقه یکبار می توانید برروی دکمه Claim Now کلیک کرده و مقداری سوتاشی دریافت کنید. در این سایت هرچه زمان بیشتر می گذرد مقدار ساتوشی بیشتری ذخیره می شود برای مثال در مدت 5 دقیقه 2 سوتاشی و در مدت 15 دقیقه 6 سوتاشی جمع می گردد تا به حد نصاب برسد. اگر در ابتدای شروع کار این حد نصاب 10 ساتوشی باشد با هرروز کار کردن در این سایت مقدار ساتوشی ذخیره شده بیشتر می گردد به طوری که بعد از 100 روز کار کردن در این سایت این حد نصاب چندبرابر می گردد. در روزهای آغازین شروع با این سایت هرچه بیشتر برروی Claim کلیک نمایید ساتوشی بیشتری دریافت می کنید و بعد از مدت 100 روز کار با این سایت حتی با گذاشتن وقت کمتر می توان همین نتیجه رو بدست آورد و هرچی مدت کار با این سایت را افزایش دهید می توانید با صرف کمترین زمان بیشترین سود را ببرید.
برای دریافت سوتاشی برروی Claim now! کلیک کرده و تیک من رباط نیستم را بزنید و درصورت لزوم تست انسان شناسی را کامل کرده و برروی VERIFI کلیک کنید تا پیام دریافت موفقیت آمیز برای شما نمایش داده شود.
با فرستادن لینک ارجاع خود برای دوستان و یا قرار دادن آن در وبسایت یا سایر شبکه های مجازی می توانید به اندازه ی 50 درصد کارکرد هر زیرمجموعه سود بیشتری ببرید بدون اینکه هیج مبلغی از زیرمجموعه های شما کسر بشود. برای دیدن لینک ارجاع برروی Account کلیک کرده و از منوی کشویی REFERRALS را انتخاب کنید. لینک جلوی عبارت Your referral link is: , لینک ارجاع شماست و هر کس از طریق این لینک وارد این سایت شده و ثبت نام کند به عنوان زیرمجموعه شما محسوب می گردد. مراحل کار در تصویر زیر نمایش داده شده است.
کسب درآمد از سایت moonbit :

نحوه کسب درآمد از سایت  moonbit به این صورت می باشد که شما هر 5 دقیقه یکبار می توانید برروی دکمه Claim Now کلیک کرده و مقداری سوتاشی دریافت کنید. در این سایت هرچه زمان بیشتر می گذرد مقدار ساتوشی بیشتری ذخیره می شود برای مثال در مدت 5 دقیقه 1 سوتاشی و در مدت 15 دقیقه 3 سوتاشی جمع می گردد تا به حد نصاب برسد. اگر در ابتدای شروع کار این حد نصاب 8 ساتوشی باشد با هرروز کار کردن در این سایت مقدار ساتوشی ذخیره شده بیشتر می گردد به طوری که بعد از 100 روز کار کردن در این سایت این حد نصاب چندبرابر می گردد. در روزهای آغازین شروع با این سایت هرچه بیشتر برروی Claim کلیک نمایید ساتوشی بیشتری دریافت می کنید و بعد از مدت 100 روز کار با این سایت حتی با گذاشتن وقت کمتر می توان همین نتیجه رو بدست آورد و هرچی مدت کار با این سایت را افزایش دهید می توانید با صرف کمترین زمان بیشترین سود را ببرید.
برای دریافت سوتاشی برروی Claim now! کلیک کرده و تیک من رباط نیستم را بزنید و درصورت لزوم تست انسان شناسی را کامل کرده و برروی VERIFI کلیک کنید و درنهایت روی Submit کلیک کنید.
برای دیدن لینک ارجاع خود برروی Refer کلیک کنید تا جزئیات آن برای شما نمایش داده شود . لینک جلوی عبارت Your referral link is: , لینک ارجاع شماست و هر کس از طریق این لینک وارد این سایت شده و ثبت نام کند به عنوان زیرمجموعه شما محسوب می گردد. مراحل کار در تصویر زیر نمایش داده شده است.
 
کسب درآمد از سایت moonliteco :

نحوه کسب درآمد از سایت  moonliteco به این صورت می باشد که شما هر 5 دقیقه یکبار می توانید برروی دکمه Claim Now کلیک کرده و مقداری لیتوشی دریافت کنید هر لیتوشی 0.00000001 لایت کوین (LiteCoin) می باشد که ارز دیجیتال دیگری است و به راحتی قابل تبدیل به بیت کوین می باشد. در این سایت هرچه زمان بیشتر می گذرد مقدار لیتوشی بیشتری ذخیره می شود برای مثال در مدت 5 دقیقه 50 لیتوشی و در مدت 15 دقیقه 150 لیتوشی جمع می گردد تا به حد نصاب برسد. اگر در ابتدای شروع کار این حد نصاب 250 لیتوشی باشد با هرروز کار کردن در این سایت مقدار لیتوشی ذخیره شده بیشتر می گردد به طوری که بعد از 100 روز کار کردن در این سایت این حد نصاب چندبرابر می گردد. در روزهای آغازین شروع با این سایت هرچه بیشتر برروی Claim کلیک نمایید لیتوشی بیشتری دریافت می کنید و بعد از مدت 100 روز کار با این سایت حتی با گذاشتن وقت کمتر می توان همین نتیجه رو بدست آورد و هرچی مدت کار با این سایت را افزایش دهید می توانید با صرف کمترین زمان بیشترین سود را ببرید.
برای دریافت لیتوشی برروی Claim now! کلیک کرده و تیک من رباط نیستم را بزنید و درصورت لزوم تست انسان شناسی را کامل کرده و برروی VERIFI کلیک کنید و درنهایت روی Submit کلیک کنید.
برای دیدن لینک ارجاع خود برروی Refer کلیک کنید تا جزئیات آن برای شما نمایش داده شود . لینک جلوی عبارت Your referral link is: , لینک ارجاع شماست و هر کس از طریق این لینک وارد این سایت شده و ثبت نام کند به عنوان زیرمجموعه شما محسوب می گردد.
 
کسب درآمد از سایت moondash :

نحوه کسب درآمد از سایت  moondash به این صورت می باشد که شما هر 5 دقیقه یکبار می توانید برروی دکمه Claim Now کلیک کرده و مقداری دش (Dash) دریافت کنید . دش ارز دیجیتال دیگری است و به راحتی قابل تبدیل به بیت کوین می باشد. در این سایت هرچه زمان بیشتر می گذرد مقدار دش بیشتری ذخیره می شود برای مثال در مدت 5 دقیقه 30 دش و در مدت 15 دقیقه 90 دش جمع می گردد تا به حد نصاب برسد. اگر در ابتدای شروع کار این حد نصاب 150 دش باشد با هرروز کار کردن در این سایت مقدار دش ذخیره شده بیشتر می گردد به طوری که بعد از 100 روز کار کردن در این سایت این حد نصاب چندبرابر می گردد. در روزهای آغازین شروع با این سایت هرچه بیشتر برروی Claim کلیک نمایید دش بیشتری دریافت می کنید و بعد از مدت 100 روز کار با این سایت حتی با گذاشتن وقت کمتر می توان همین نتیجه رو بدست آورد و هرچی مدت کار با این سایت را افزایش دهید می توانید با صرف کمترین زمان بیشترین سود را ببرید.
برای دریافت دش برروی Claim now! کلیک کرده و تیک من رباط نیستم را بزنید و درصورت لزوم تست انسان شناسی را کامل کرده و برروی VERIFI کلیک کنید و درنهایت روی Submit کلیک کنید.
برای دیدن لینک ارجاع خود برروی referrals کلیک کنید تا جزئیات آن برای شما نمایش داده شود . لینک جلوی عبارت Your referral link is: , لینک ارجاع شماست و هر کس از طریق این لینک وارد این سایت شده و ثبت نام کند به عنوان زیرمجموعه شما محسوب می گردد.
 
کسب درآمد از سایت mooncash :

نحوه کسب درآمد از سایت  mooncash به این صورت می باشد که شما هر 5 دقیقه یکبار می توانید برروی دکمه Claim Now کلیک کرده و مقداری کش (Cash) دریافت کنید . کش ارز دیجیتال دیگری است و به راحتی قابل تبدیل به بیت کوین می باشد. در این سایت هرچه زمان بیشتر می گذرد مقدار کش بیشتری ذخیره می شود برای مثال در مدت 5 دقیقه 15 کش و در مدت 15 دقیقه 45 کش جمع می گردد تا به حد نصاب برسد. اگر در ابتدای شروع کار این حد نصاب 75 کش باشد با هرروز کار کردن در این سایت مقدار کش ذخیره شده بیشتر می گردد به طوری که بعد از 100 روز کار کردن در این سایت این حد نصاب چندبرابر می گردد. در روزهای آغازین شروع با این سایت هرچه بیشتر برروی Claim کلیک نمایید کش بیشتری دریافت می کنید و بعد از مدت 100 روز کار با این سایت حتی با گذاشتن وقت کمتر می توان همین نتیجه رو بدست آورد و هرچی مدت کار با این سایت را افزایش دهید می توانید با صرف کمترین زمان بیشترین سود را ببرید.
برای دریافت کش برروی Claim now! کلیک کرده و تیک من رباط نیستم را بزنید و درصورت لزوم تست انسان شناسی را کامل کرده و برروی VERIFI کلیک کنید و درنهایت روی Submit کلیک کنید.
برای دیدن لینک ارجاع خود برروی referrals کلیک کنید تا جزئیات آن برای شما نمایش داده شود . لینک جلوی عبارت Your referral link is: , لینک ارجاع شماست و هر کس از طریق این لینک وارد این سایت شده و ثبت نام کند به عنوان زیرمجموعه شما محسوب می گردد.
 
کسب درآمد از سایت moondoge :

نکته مهم : ممکن است این سایت با مرورگرهای Chrome و Brave به طور کامل کار نکند برای همین اگر به این مشکل برخوردید این سایت رو با مرورگر Opera باز کنید.
نحوه کسب درآمد از سایت  moondoge به این صورت می باشد که شما هر 5 دقیقه یکبار می توانید برروی دکمه Claim Now کلیک کرده و مقداری دج کوین (DogeCoin) دریافت کنید . دج کوین ارز دیجیتال دیگری است و به راحتی قابل تبدیل به بیت کوین می باشد. در این سایت هرچه زمان بیشتر می گذرد مقدار دج کوین بیشتری ذخیره می شود برای مثال در مدت 5 دقیقه 0.02 دج کوین و در مدت 15 دقیقه 0.06 دج کوین جمع می گردد تا به حد نصاب برسد. اگر در ابتدای شروع کار این حد نصاب 75 کش باشد با هرروز کار کردن در این سایت مقدار کش ذخیره شده بیشتر می گردد به طوری که بعد از 100 روز کار کردن در این سایت این حد نصاب چندبرابر می گردد. در روزهای آغازین شروع با این سایت هرچه بیشتر برروی Claim کلیک نمایید دج کوین بیشتری دریافت می کنید و بعد از مدت 100 روز کار با این سایت حتی با گذاشتن وقت کمتر می توان همین نتیجه رو بدست آورد و هرچی مدت کار با این سایت را افزایش دهید می توانید با صرف کمترین زمان بیشترین سود را ببرید.
برای دریافت دج کوین برروی Claim now! کلیک کرده و تیک من رباط نیستم را بزنید و درصورت لزوم تست انسان شناسی را کامل کرده و برروی VERIFI کلیک کنید و درنهایت روی Submit کلیک کنید.
 
برای دیدن لینک ارجاع خود برروی referrals کلیک کنید تا جزئیات آن برای شما نمایش داده شود . لینک جلوی عبارت Your referral link is: , لینک ارجاع شماست و هر کس از طریق این لینک وارد این سایت شده و ثبت نام کند به عنوان زیرمجموعه شما محسوب می گردد.
 
آموزش دریافت COINPOT TOKENS و تبدیل آن به سایر ارزها در سایت Coinpot : 

در سایت coinpot به جز ارزهای BITCOIN CORE , BITCOIN CASH , DOGECOIN , LITECOIN , DASH ارز دیگری به نام COINPOT TOKENS وجود دارد که در واقع یک ارز نیست و امتیازی است که سایت coinpot برای کلیک بیشتر برروی Claim now سایت های زیرمجوعه می دهد. یعنی هر چقدر شما در زمان های کمتری برروی گزینه Claim سایت های فوق کلیک نمایید به ازای هر کلیک 3 توکن رایگان می گیرید . وقتی به تعداد 100 کلیک در روز برسید 100 توکن رایگان جدا و وقتی به 200 برسید 200 توکن رایگان و همینطور تا 750 کلیک در روز می توانید ادامه دهید.
برروی Callanges در سایت coinpot کلیک نمایید تا تمام جایزه های ماهانه ، همیشگی ، روزانه و ... رو مشاهده نمایید :
هر 1000 توکن برابر 1068 ساتوشی می باشد. در قسمت multiplier سایت هم می توانید به صورت 50-50 شرط بندی کنید و میزان پول شرط بندی شده را بر حسب شانس 0 یا دوبرابر کنید که این کار رو توصیه نمی کنیم.

با سلام.با اموزش کسب درامد به صورت ارز دیجیتال و ساتوشی در خدمتتون هستیم.

 

جهت ثبت نام بر روی اینجا کلیک کنید.

 

در صفحه جدید روی register کلیک کنید.

 

سپس مشخصات خواسته شده را تکمیل کرده و روی گزینه register کلیک کنید.

 

راهنمایی جهت کسب درامد:

 

surf ads:مشاهده اگهی دستی

autosurfing:مشاهده اگهی خودکار

surfing in active window:مشاهده اگهی فعال

 

جهت ثبت نام کلیک کنید

 

 

 

 

مانیتورینگ: در حال پرداخت